Įvykiai

Directo įvykiai sistemoje dažniausiai naudojami aptarnavimo, CRM ar darbų planavimo procesams.

Įvykių modulis leidžia:

  • Sukurti įvairių tipų įvykius (CRM, aptarnavimas ir kt.).
  • Priskirti įvykiams būkles (pvz., naujas, pabaigtas, vykdomas ir kt.).
  • Atlikti paiešką įvykių sąraše naudojant skirtingus filtrus.
  • Formuoti darbų kalendorių.
  • Kurti pasikartojančius įvykius.
  • Informuoti vykdytoją ar užduoties kūrėją apie artėjantį darbų terminą el. paštu ar SMS žinute.
  • Nurodyti darbui skirtą laiką darbo eilutėse, kurios vėliau gali būti naudojamos išrašant sąskaitą faktūrą už atliktus darbus.
Susiekite su mumis!
Siūlome NEMOKAMAI išbandyti „Directo“ sistemą!   Tam Jums tereikia užpildyti toliau esančią anketą. Gavę užpildytą anketą, sukursime Jums asmeninį prisijungimą prie sistemos. Prisijungimo duomenis gausite anketoje nurodytu el. pašto adresu ir iš karto galėsite ją išbandyti!