CRM

CRM Directo sistemoje gali būti įvairiai panaudotas. Dažniausiai šis modulis skirtas santykių su klientais valdymui ir planavimui.

Pagrindinės Directo CRM naudos yra šios:

  • Kuriama išsami klientų duomenų bazė.
  • Kuriama kontaktų duomenų bazė (atskirų įmonės darbuotojų kontaktai).
  • Klientai klasifikuojami pagal skirtingas charakteristikas, todėl lengviau skirstyti klientus ir planuoti veiksmus.
  • Galima suvesti susirinkimus, valdyti kalendorių.
  • Saugoma kliento istorija nuo pirmojo kontako iki sutarties pasirašymo.
  • Generuojama išsami klientams pateiktų pasiūlymų, užsakymų ir sąskaitų ataskaita.
  • Matomi pardavimų biudžetai pagal produktus, klientus, pardavėjus.
  • Pardavimų biudžetus galima palyginti su faktiniais duomenimis.
  • Generuojamos kliento pelningumo ataskaitos.
  • Galima siųsti priminimus.
  • Galima kaupti informaciją apie konkurentus.
  • Matoma klientų pipe line.
  • Generuojamos pardavimų ataskaitos su grafikais.

Directo sukurtas CRM modulis taip pat gali būti naudojamas aptarnavimo ar serviso užklausų valdymui.

Susiekite su mumis!
Siūlome NEMOKAMAI išbandyti „Directo“ sistemą!   Tam Jums tereikia užpildyti toliau esančią anketą. Gavę užpildytą anketą, sukursime Jums asmeninį prisijungimą prie sistemos. Prisijungimo duomenis gausite anketoje nurodytu el. pašto adresu ir iš karto galėsite ją išbandyti!