EN  |  FI  |  LV  |  LT  |  EE

„Directo“ – daugiau nei įprasta ryšių su klientais valdymo programa

 

Ar kada pagalvojote, kaip būtų galima:
  • efektyviai valdyti Jūsų įmonėje vykstančius pardavimų, rinkodaros ir klientų aptarnavimo procesus?
  • didinti pardavimus ir klientų pasitenkinimą?
  • automatizuoti pardavimų procesus bei supaprastinti jų valdymą?
  • išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujų?
  • išsiaiškinti klientų poreikius ir pasiūlyti jiems priimtiniausius sprendimus?
  • turėti duomenų bazę, kurioje būtų išsami informacija apie kiekvieną Jūsų klientą?
  • sužinoti, kurie klientai Jums neša pelną, o kurie ne?
 Grafinės finansinės ataskaitos

                                 


Šiandien, kada viso mus supančio didžiulio informacijos srauto atsiminti nebeįmanoma, gerus santykius su klientais padeda palaikyti ryšių su klientais valdymo (angl. Customer Relations Management, CRM) sistemos. „Directo“ sistemoje galėsite stebėti Jūsų įmonėje vykstančius pardavimo procesus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir rinkodarą.

 „Directo“ yra tinkamas sprendimas ir didelį kapitalą turinčioms kompanijoms, ir mažesnėms įmonėms, kurioms iki šiol ryšių su klientais valdymas atrodė sudėtingas ir brangus procesas.

 Informacija realiu laiku
      
                                                              
                                                                                                                                     
     

Kodėl „Directo“ yra daugiau nei įprasta ryšių su klientais valdymo programa?

  • Integruoti verslo procesai. Į verslo valdymo sistemą „Directo“ integruotas ryšių su klientais valdymo modulis leidžia stebėti visą kliento istoriją (nuo paieškos iki sėkmingai įvykdyto pardavimo), pardavimų ir pirkimų statistiką ir kitus įmonės procesus (pavyzdžiui, finansus, sandėlio srautus, vykdomus projektus). Atskiras ryšių su klientais valdymo programas naudojančios įmonės dažniausiai neturi pakankamai reikalingos informacijos, kadangi dalis jos yra kitose programose. Todėl, sujungiant informaciją, neretai yra klaidingai suvedami ar dubliuojami duomenys. „Directo“ sistemoje visi įmonėje vykstantys procesai yra vienoje duomenų bazėje.

 

  • Galimybė prisijungti iš bet kur, kur yra interneto ryšys. Ryšių su klientais valdymo programa yra vienas būtiniausių įrankių mobiliems pardavimų vadybininkams. Turint kompiuterinę programinę įrangą ir esant ne biure, nėra galimybės naudotis duomenų baze. Interneto pagrindu veikianti programa „Directo“ leidžia matyti reikiamą informaciją iš bet kurio pasaulio taško, kur yra ši prieiga. Programa veikia su visomis operacinėmis sistemomis („Microsoft Windows“, OS X, „Linux“, „Android“ ir kt.), Jums yra reikalinga tik interneto naršyklė. Sistemoje esantys duomenys yra perduodami užkoduoti, prisijungimas prie sistemos gali būti apribotas tik iš tam tikrų IP adresų, todėl nerimauti dėl informacijos saugumo Jums tikrai nereikėtų.

 

  • Visiems įmonės darbuotojams prieinama ta pati informacija. Kadangi „Directo“ veikia internete, visa informacija apie įmonę yra atvaizduojama realiu laiku. Tai suteikia galimybę Jūsų įmonės darbuotojams ir vadovams prisijungti prie įmonės vykdomų operacijų ir jas kontroliuoti, planuoti užduotis, pasidomėti apie esamus ar buvusius klientus. Vienu metu su „Directo“ gali dirbti keli asmenys.

Santykių su klientais stiprinimas

Programa padeda kaupti informaciją apie Jūsų įmonės klientus. Bet kuriuo metu galima gauti informaciją, kas ir kada su klientu bendravo, kas buvo sutarta, parduota, su kuo susisiekti reikėtų dar kartą, kam pateikti specialius pasiūlymus ir t.t. „Directo“ ryšių su klientais valdymo modulis apima šias funkcijas :

  • Klientų duomenų ir kontaktų bazės;
  • Klientų segmentacija pagal įvairius požymius;
  • Užduočių, susitikimų ir įvykių planavimas;
  • Darbų kalendorius;
  • Priminimai;
  • Klientų aktyvumo stebėsena;
  • Informacija apie atliktus ir planuojamus pardavimus klientams;
  • Darbo laiko su klientu apskaita;
  • Laiškų ir sąskaitų siuntimas;
  • Laiškų duomenų bazė.












Įvykiai ir lojalumo kortelės

Efektyvus klientų aptarnavimas

„Directo“ ryšių su klientais valdymo modulis yra tinkamas ir didelius klientų srautus valdančioms kompanijoms, ir įmonėms, kurios klientų paiešką vykdo telefonu ar el. paštu. Sistema Jums leidžia matyti išsamią istoriją apie kiekvieną klientą ir greitai atsakyti į jam rūpimus klausimus, išsiųsti priminimus vadybininkams apie kliento užklausą ir jo poreikius. Taip pat yra galimybė Jūsų įmonės darbuotojams gauti priminimus apie paskirtus darbus SMS žinute ar el. paštu.

 Darbų kalendorius




Susidomėjote? Išbandykite „Directo“ demonstracine versiją nemokamai!

Užpildykite trumpą anketą ir artimiausią darbo dieną nurodytu el. paštu Jums atsiųsime prisijungimo duomenis prie demonstracinės duomenų bazės.

*pažymėtus laukelius užpildyti būtina

 

Vardas*
Įmonė
El. paštas*
Telefonas*
Veiklos sritis*
Darbuotojų skaičius
Iš kur sužinojote apie „Directo“?
Papildoma informacija, Jūsų klausimai

 



 
 
 
 

 UAB „Directo“ / J. Balčikonio g. 9 / (7 aukštas) / LT-08247 / Vilnius / Lietuva
Tel.: (85) 231 0038 (I-V 9-17 val.) / El. paštas: pagalba@directo.lt